نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلای تاکید کرد: با اشاره به به کار بردن واژه جدید سوپر انقلابی ها در بیانات مقام معظم رهبری، یادآور شد: در ابتدای اسلام نیز سوپر اسلامی هایی داشتیم که پا را فراتر گذاشتند. کسانی که پیشانی و زانوی آنها پینه بسته نماز بود، اما امروز روز وحدت همه مذاهب اسلام و روزی است که متفق القول همه به پیشوایی امیرالمومنین (ع) معتقدیم. امروز باید دقت کنیم کسانی که خود را خیلی انقلابی می بینند و به فرمایش مقام معظم رهبری سوپرانقلابی هستند باعث اختلاف بین جریان های انقلابی نگردند.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ 17 July 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: عبدالعلی رحیمی مظفری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عید تکمیل رسالت بود و غدیر نشان می دهد که مسیر اسلام کاملا روشن است و از رهنمودهای پدرانه مقام معظم رهبری که نصب العین ما به عنوان امام ما است، صمیمانه تشکر می کنم.

وی با اشاره به به کار بردن واژه جدید سوپر انقلابی ها در بیانات مقام معظم رهبری، یادآور شد: در ابتدای اسلام نیز سوپر اسلامی هایی داشتیم که پا را فراتر گذاشتند. کسانی که پیشانی و زانوی آنها پینه بسته نماز بود، اما امروز روز وحدت همه مذاهب اسلام و روزی است که متفق القول همه به پیشوایی امیرالمومنین (ع) معتقدیم. امروز باید دقت کنیم کسانی که خود را خیلی انقلابی می بینند و به فرمایش مقام معظم رهبری سوپرانقلابی هستند باعث اختلاف بین جریان های انقلابی نگردند.

نماینده مردم سروستان با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: فرمایش امام (ره) را بیان می کنم که قانون در جامعه باید خط قرمز و حمفرما باشد و هرگونه قانون گریزی خلاف شرع است و نمی توان در بیان و کلام مفسّر بیانات امامین انقلاب بود ولی در عمل توصیه های ایشان را به دلیل منافع فردی، حزبی و منطقه ای کنار گذاشت.

رحیمی خطاب به نمایندگان گفت: به جای قانون تراشی ها و طرح ها و قوانین جدید سعی کنیم قانون های قدیمی را اصلاح کنیم، چون به شدت دچار تجمیع قوانین هستیم. بنا به تاکید مقام معظم رهبری اولویت مطالبه لایحه از دولت باشد و دولت خود را موظف به اجرای قوانین بداند. در موضوع خرید تضمینی برق توسط ساتبا باید تجدید نظر گردد. بخش خصوصی حمایت نمی شود و تنها راهکار افزایش بازدهی در سیستم اداری و تولیدی، خصوصی سازی و منطقی کردن اقتصاد است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی افزود: موضوع استفاده از انرژی تجدید پذیر در کشور باید در اولویت باشد، اگر مابه التفاوت هزینه های سوخت فسیلی را صرف حمایت از بخش خصوصی کنیم آینده انرژی کشور تضمین می شود.

وی درباره نگاه ویژه به آموزش و پرورش بیان کرد: کیفی سازی آموزش و تربیت در مدارس و دانشگاه ها باید مورد توجه قرار گیرد. ایجاد انگیزه در معلمان و اجرای دقیق طرح رتبه بندی و آن چیزی که به نفع معلمان باشد هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای آینده فرزندان است.

رحیمی عنوان کرد: دیپلماسی فعال در حوزه های مختلف کشاورزی و صنعت در وزارت خارجه در همه حوزه ها باید جدی گرفته شود. وزارت خارجه وزارت سیاسی نیست.

وی از وزیر علوم خواست که نگاه اقتصادی درآمدزایی را از دانشگاه ها دور کند و خاطرنشان کرد: دانشگاه ها محل رشد و توسعه و سرمایه گذاری انسانی و علمی است نه بنگاه اقتصادی.

عباس زاده از رئیس جمهور خواست که بازنشستگان را دریابد و تاکید کرد: پس از گذشت چهار ماه در ابلاغ آیین نامه ها و بودجه تسریع کند.

وی از وزیر صنعت خواست تا ضمن همکاری با جهاد کشاورزی بازار را به آرامش برسانند و دغدغه خودرو، صنعت حمل و نقل و رانندگان را یک بار با تصمیمی انقلابی مرتفع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار